תיעוד נוסף נחשף: ביטון ביצע תאונה דומה לפני כשלושה חודשים • צפו

    דוד לזר 1 Comment on תיעוד נוסף נחשף: ביטון ביצע תאונה דומה לפני כשלושה חודשים • צפו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עדויות קשות מהעבר נערמות על השולחן נגד הנהג חיים ביטון שחשוד בגרימת מותם של ששת הרוגי התאונה המחרידה של קו 402 ביום ראשון האחרון.

    הערב נחשף בחדשות 10 תיעוד מלפני שלושה חודשים בלבד, על אותו כביש, לא הרחק ממקום התאונה השבוע, שבו נראה נהג האוטובוס מתנגש ללא סיבה נראית לעין ברכב פרטי שהיה בדרכו לירושלים.

    במקרה הזה, נהג הרכב תבע את חברת הביטוח וזו תבעה את חברת אגד, שנאלצה לפצות את הנהג על הפגיעה ברכבו בסכום של 15 אלף שקלים. המקרה הזה הסתיים בנס ללא הרוגים וללא פצועים, וביטון הנהג לא הושעה וחזר לעבודתו בחברת אגד באופן מיידי.

    כזכור, היום שוחרר ביטון למעצר בית של 21 ימים והחשד המרכזי הוא שהוא היה עסוק בטלפון הסלולרי שלו וניסה לשבש את החקירה על ידי התעסקות בטכוגרף.

    בחדשות 10 סיפרו כי "באגד סירבו להגיב לתיעוד וגם לא הגיבו לבקשה לפרסם את מספר הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים ולאחר מכן חזרו לעבוד בחברה בטענה שמדובר במידע שמהווה חלק מחקירת התאונה הקטלנית שהתרחשה בכביש 1".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה עם לשון הרע די כבר תפסיקו אתם לא אלו שצריכים לשפוט את הנהג תנו למשטרה לטפל בזה מה קורה אתכם מצד אחד תוכנית של ביד הלשון ומצד אחד ככ הרבה לשון הרע זה צורב זה כואב אשמח שמי שהוא יגיב תודה ובהצלחה